awesome..

Hejhej, är skitpigg och typ..pallar inte gå och lägga mig men måste upp vid åtminstonde 11-12 imorgon -.- snark asså..Så jag borde kanske gå och lägga mig nu om jag ska vara pigg imorgon 0.o Men ah, det återstår att se..
Idag har typ varit en astråkig dag. Bara en helt vanlig dag liksom..vaknade typ 12-13; gick ut med hunden, gav kaninerna mat och städa deras bur, gick in, satte mig vid datorn. Poff; klockan är typ 16? Mamma kommer hem, jag fortsätter sitta vid datornm pooooff; klockan blev 18? Dags för middag, åt middag, satte mig vid datorn och chattade med Emil och Becca. Poff; klockan blev 01..så min dag har alltså bestått av att sitta vid datorn 0.o NÖRDIGT! Hahaha..näh men ah, ni får ha det så bra..uppdaterar nog inte förns på kvällen imorgon ;P Hejdå!
Ronja


HAHAHHAHAHAHAHAHAHHA, längesen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback