första advent

Godmorgon världen! Underbart väder ute :D Men jag vaknade, satte mig vid datorn och gjorde..ingenting? Stängde av och gick och åt frukost/lunch ? brunch, HAHHA. Mhm, sen så satte jag mig här vid datorn igen. Idag väntar vi gäster så jag måste dammsuga mitt rum -.- woohooo! Sen leta efter min röda tunika.....haha, aja. Ni får ha en bra första advent så hörs vi imorgon eller senare ikväll. Puss :*

http://monae.blogg.se/images/2010/frsta-advent2_22624461_62878159_119053705.gif

Målade mina naglar i fräckt turkos igår också! Med lite glitter i ^^ Flashigt. Jag gillar ju inte julen så mkt, därför inte röda naglar. Och ja, ni bara måste ääälska min heta morgonfrilla ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback