sorry

men fortfarande problem med internetet här hemma..hoppas fan att det fixas snart..sålänge kan ni unna er med att läsa denna:

Om dig:
Namn?
Ronja Maria Andersson
Ålder? 16 år den 6 September
Längd? 168

Familj:
gifta föräldrar?
Japp
Syskon? en syster jag öska att jag inte hade och en halvbrorsa som alltid kommer vara en "helbrorsa" för mig..
Boende? Röd villa med vita knutar i bålsta.

Personligt:
Varit utomlands?
Ja
Vart? Lite överallt, europa, asien, norden.
Hur många gånger? Men typ..10-15 ggr
Vilken typ av musik lyssnar du på? House/svensk pop/r&b
Låt som gör dig glad? count on me av Bruno Mars och Maraca
Låt som får dig att börja gråta? Jag saknar dig mindre och mindre och heartbeats
Favoritlåt? Just nu: made of och fade into darkness
Vad är du rädd för? Mörker, eld, spindlar och rädslan utav att bli sårad.
Varför? Men därför..har erfarenheter av just de sakerna..i mörkret har vi alla blivit skrämda (scared for life..), eld har jag alltid varit rädd för men tycker att det är väldigt vackert, och så får jag bensin på mig när jag tankar min moppe och får alltid upp en bild utav att någon med tändare kommer åt mig och jag brinner upp.., spindlar är bara allmänt äckliga och att bli sårad tycker inte någon om.
Har du körkort? AM-körkort ja
Vart går du i skolan? BCJF
Vad vill du bli när du blir stor? Psykolog
Vilken är din favoritmat? Spagetti och köttfärssås eller lax med västenbottenost och pasta.
Vilken är din favoritdricka? COCACOOOOOOOOOOLA
Är du kaffemänniska? Kaffe-tant blir jag kallad..
Är du rädd för fyrverkerier? ja

vänskap:
Din bästa kompis: Ingen speciell, har många! De jag står närmast nu är väll Rebecca, Therese, Linnea, Mika & Shannon typ :)
Hur många kompisar har du på fejsbook? venne, 370 typ!
Killkompisar eller tjejkompisar? Tjejer kan ibland vara för komplicerade, men båda!
Ljuga för att göra någon glad eller såra med sanningen? Såra med sanningen. (Eller ja, det föredrar jag i alla fall!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback