Bättre sent än aldrig.

Hej bloggen! Jag vet att jag inte har uppdaterat något bra idag men jag har haft fullt upp! Försökte blogga förut men täckningen krånglade -.- Men idag började jag dagen med att äta frukost, chilla och ja..sen packade jag lite snabbt sen bar det av mot båten. På båten har vi hittills; shoppat i tax-freen, spelat bort pengar.., druckit kvällskaffe mamma kommer inte bli glad om hon ser detta.. råkade bli beroende av kaffe på ridlägret, hehe..Men i alla fall. Och så har vi kollat på film och chillat. Just nu sitter jag vid datorn och Josefine försöker spela poker x’’D Haha, men jag har lite bilder från idag. Får se om det går att ladda upp med denna taskiga täckning! Haha, men mer om imorgon? Ska ju vara i Visby hela dagen och så ska vi bada när vi kommer ombord, kanske hinner slänga in ett inlägg innan vi går och badar annars blir det väl efter middagen. Juste, middagen var supergod! Trerätters! Förrät: kycklingsallad. Varmrätt; oxfilé med potatisgratäng. Efterrätt; chokladmousse med fruktsallad. MYCKET GOTT! Lyxbåten Birka paradise! Men nu måste jag gå, hejdå!

Skriver detta på word nu, för att jag inte har någon täckning, kom plötsligt över på finländskt vatten.
-.- Publicerar detta imorgon (Lördag) På morgonen om jag hinner. För nu sitter jag i hytten och är så jäkla trött..klockan är kvart över två. Hejdå! Och jag som trodde att jag skulle kunna uppdatera med jämna mellanrum..men med denna täckning lär det bli högst ett inlägg per dag -.- Aja, hejdå!
Ronja

 
Båten :)


Gårdagens outfit :) (Fredag)


Luuuugg


Nattkaffe m. syrran!


Totally random asså..notera mina flip-flop m. strumpor!


Hahhaaa


Kaffe á latte

Ovanstående inlägg + bilder skulle publiceras igår. Detta skriver jag idag (Lördag):
Istället för att börja på ett nytt inlägg så skriver jag lite snabbt här, idag (Lördag) så ska vi som sagt vara i Visby hela dagen men jag uppdaterar när vi kommer ombord igen! Ni får ha en bra dag :) Hej sålänge! Kameran hänkar.


Kommentarer
Linnea säger:

Åh vad fin luggen blev! :)<3

2010-08-08 | 11:44:03
Bloggadress: http://linue.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback