besviken!

whuuut?! Slutade blogga och ingen kommenterade? Hmm..ni har hjärtan av steeen! Nerå skoja! Men ni? Jag tar tilllbaka det där med blogguppehåll asså ;) Känner för att blogga lite då & då har jag märkt..men ni får ta det som kommer, asså det kanske inte blir såhär tio inlägg/dag men ett eller två lär det väl bli :) Men i alla fall..jag kan berätta lite om vad som har hänt asså..

INGET. Hehe..neh men det vanlig - mycket skratt och flumm i skolan, ridning, stallet, plugget och ja det vanliga asså ;) Men nu är jag..sjuk. Ont i halsen som fan och snorig och hostig och ont i kroppen så ah..men jag lever på ändå! Låter ingenting stoppa mig! Mådde fööööörjävligt igår, men ändå gick jag till skolan - i'm a survirver! Men det gick bra, blev bara jävligt trött. Men det löste sig när jag hade kommit hem från stallet och ridningen - somnade DIREKT efter att vi hade ätit middag och när jag hade klätt på mig myyyyskläder så somnade jag i soffan som en liten beeeebis. Men pappa köpte lite mer halstabletter och jag har på mig världensmysigastetröja så det fungerar väl. Har gått runt i enköping hela dagen och kollat i affärer -.- fattade inte hur jag orkade..blev sjukt trött och snorig, men jag orkade inte stanna inne och häcka framför TV:n det var ju framförallt fint väder ute! Men jag hoppas att jag mår bättre imorgon och ja, annars tror jag att jag stannar hemma från skolan på måndag för att bli frisk! VÄÄÄGRAR att gå runt och vara småförkyld hela tiden -.- hehe, men ah nu ska jag redigera lite bilder och lägga upp de här om ett tag, kika in då! Puuuuuusshej! :)


Cooling jao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback