Bläh..

Heeeej..jag har inget att göra..BDB laddar fortfarande upp bilder. 109/182..och "sex and the city 2" är klar om 1 h och 29 min. Snaark..jag vill göra något. Men vad? Hmm, hunden har säkert somnat och det är bara tråkigt på TV, datorn är tråkig..hm, aja. Imorgon blir det till att åka till stallet :D:D:D:D:D:D:D Ingen annan har kommenterat än Tessan som skrev på msn att hon kunde men sen kom hon på att hon skulle fira sin kusin :( Aja, kanske hittar på något på Söndag. Men nu ska jag gå och..göra något? Hejdå!




Kommentarer
Kjartanirmelin säger:

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-04-28 | 10:47:51
Bloggadress: http://kjartanirmelin.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback