coca-cola

Heeeej, folks! Hur står det till denna vackra dag?? :)
Hos mig är det i alla fall bra. Inte så taggad på att rida, menmen..men jag vill till Eden! Sköta och bara vara med pållen! Men näh, sitter fast här i bålsta, asså förlåt om jag tjatar men..JAG LÄNGTAR VERKLIGEN TILLS JAG FÅR MOPPE! Oh, men ah..idag blir det som sagt stallet och ridning, men åker dock inte till stallet förän 15.30 typ  :S innan dess ska jag bara..kolla på TV och ladda över saker till mobilen :) Men nu skall jag dra! Pussen :*




Täääääccke, somnade i soffan när jag hade gått upp efter att jag hade smsat lite med Tessan också. Stor soffa. Likamed skön soffa.


Mobilbilder föresten. ;P

Kommentarer
Linnea säger:

Har du sådär blå himmel i Bålsta?:o<3<3

2010-08-19 | 15:16:38
Bloggadress: http://linue.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback