Det är något seriöst fel på dig.

fyyyyyyfan. JAG KAN INTE SE DIG I ÖGONEN LÄNGRE, FYYYYFAAAAN VAD AVSKYVÄRD DU ÄR! Jag hatar dig, jag förstår inte hur man kan bete sig så som du gör. Du förtjänar ingenting. Du fick mig att gråta, spilla ut chilisås över hela fukking nyskurade och nydamsugda golvet och glasflaskan gick ju i krasch, du fick mig att krypa på golvet efter glassplittror som istället sitter i mina fötter och händer nu. JAG HATAR DIG. Du fick mig att skura och damsuga om golvet, som jag hade gjort 2 minuter innan du fick mig att ta sönder en glasflaska med chilisås i. DET FINNS INTE NOG MED ORD FÖR ATT BESKRIVA HUR AVSKYVÄRD DU ÄR.

Nu ska jag gå och göra äggröra.


Kommentarer
EEEEEEEEEEEMMY säger:

VA VEM VA !?

2010-08-20 | 16:31:36
Bloggadress: http://donotplayit.blogg.se/
Linnea säger:

Nejmen gumman vad/vem har hänt ? :oo<33

2010-08-20 | 22:00:20
Bloggadress: http://linue.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback