förlåååååt

...men det är ändå min blogg, det är ni som ska gå efter mig ;) Haha, neh men jag måste faktiskt säga till er alla besvikna där ute att jag inte har haft ork att skriva ;P Vaknade runt..tio kanske? Åt rulle, klädde på mig och fixade mig sen drog vi och handlade mat sen åkte vi till stinsen och shoppade. Mamma köpte en urhärlig tröja till mig! Sjuuukt skön, äääkta chilltröjan..men i alla fall, kom nyss hem och ja, har fyllt i betyggrejsen till utvecklingssamtalet imorgon. Det blev VG på allt förutom bild, matte, slöjd, teknik & spanska. <-- inte mina favoritämnen där va ;) Haha, näh..men hejdå! Orkar inte ta kort på tröjan så jag slänger in en bild från deras hemsida ;) Och btw, igår köpte jag inget annat än en parfym och typ lite grejer till mitt face.

http://media.ginatricot.com/images/product/40187839001_m.jpg
MYYYYYYYYSIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback