Godnatt ♥

Tjena, nu har jag städat mitt rum och sådär. Idag har jag inte gjort någonting. Sooooovit, mitt på dagen. Varför gjorde jag det? Vet inte..var skirtrött! :S Kanske blir det när man är sjuk..kollade på scrubs och sen helt plötsligt somnade jag i min sköna säng..hmm, aja. Hehhehehehe..men i alla fall. Jag har bakat kanelbullar, duschat, sovir, busat med hunden och sovit lite till..hehhehehe, om inte jag går och lägger mig snart så kommer jag aldrig komma upp imorgon -.- haha, men nää..godnatt. Ses imorgon ♥ Drar till skolan, tror jag. Ni som tänker "ja! Snälla, säg att hon inte kommer till skolan" ni är inte mina äkta vänner. Just so you know.

Före/efter och sen en snygg bild på mig med min pyjams och mysstrumpor på!





Man ser inte så mkt men jag orkar inte ladda upp alla bilder jag tog - det går fett segt!


Billabong och trasiga mysstrumpor som jag aldrig tänker släppa! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback