hehehahahohohöhö, FJÄRT!

Hej :) Klockan är halv tre och jag är inte trött..JAAA, Tessan är inne på msn. Fast hon kanske har somnat med datorn i knät, det skulle inte förvåna mig.

Aja, i alla fall. Jag kollade nyss på The last song. Fyfan vad bra den var! Böla halva filmen, och jag vill ha en sån där pojkvän som finns i alla filmer..men konstigt nog finns de inte i verkligheten. Killar borde kolla på mer tjejfilmer! Hahahaha, men asså jag är typ hyper..ska typ ta och coola ner mig lite nu! Men vi höres imorgon! Nu ska jag fortsätta min koversation med B1 som typ består av orden "fjärt" och "prutt" hihihihih, hejdå!

http://www.popcrunch.com/wp-content/uploads/2009/06/miley-cyrus-kissing-co-star-the-last-song-set-picture.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback