Hellre öppen fiendeskap än falsk vänskap

Jag saknar dig. Jag älskar dig. Tack för allt du har gjort, du anar inte på låånga vägar hur mycket du har hjälpt mig. Utan dig kanske jag inte jag hade varit den jag är idag. Du har gjort mitt liv fulländat. Jag gråter nästan när jag tänker på vad jag har gått igenom och hur du har hjälp mig. Jag saknar ord. Jag hittar de verkligen inte, jag vill säga något riktigt fint som du verkligen förtjänar men nej, det finns inte ord för hur underbar du är. Jag fattar inte att jag kom så nära dig. Att jag lärde känna dig. Det bästa jag någonsin gjord. Att lära känna dig. Jag förtjänar inte en så bra vänn som dig. Tack. Tack för att du finns.

http://webnews.textalk.com/upload/article/bild/7/363927/HoldingHands_s.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback