lamt namn helt enkelt

Tjeeeeeeeeeeeena, denna gång bytte jag inte blogg för att jag var trött på den - utan för att jag tyckte att det var ett töntigt namn! Men grejjen är att jag inte vet hur man flyttar alla inlägg till en ny blogg. Det kanske inte går..menmen, om ni vill kolla mer som jag har skrivit så kan ni kommentera och fråga efter min gamla blogg. Men just nu är det lillaronjasliv som gäller! :) Men som sagt på min förra blogg så åker jag på birka paradise kryssning idag men familjen (förutom brorsan då..) och ja, landar i Visby imorgon..är där hela dagen och så kommer vi hem på Söndag eftermiddag men både datorn, systemisen och internet hänger med så räkna med bloggning och bilder! Men nu måste jag; duscha, packa och klippa lugg..bambambam!
Ronja Andersson - om ni inte vet vem jag är så hör ni inte hemma hos min blogg :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback