Marabou king size is the shit.

Heeeeeej :) Jag kanske gav er för höga förväntningar när det gäller uppdateringen! Jag uppdaterade ju inte igår över huvudtaget och i förrgår blev det ju mitt i natten..haha, men igår var vi i alla fall i Visby hela dagen! Supertrevligt men det regnade -.- som alltid när vi är där..haha. Men idag då? Joo, vi har i stort sätt bara ätit brunch och shoppat i tax-freen. Just nu sitter vi bara och häckar. Haha, Båten kommer fram kvart i fem, sen bär det av vidare hem till morfar där vi ska hämta hunden och äta middag :) Uppdaterar när jag är där! Tog inte så många bilder igår eftersom det regnade, men några tog jag..tror jag. Får se om jag hittar någon bild..

Men kryssningen i helhet då? Bad i pool, Visby, god mat!, Maraboukinsize, godis, nattkaffe, springa runt, tax-freen, spelaautomater, bortspelade pengar..datorn och massa kul :)









Haha, det blev inga Visbybilder, bara lite randombilder..bättre än ingenting?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback