Phille :)

Tjeeeeeeeena! Nu har jag kommit hem från stallet och ätit middag :) Vet inte rikigt vad jag ska hitta på nu..? Har lovat att ladda in bilder på BDB (som jag aldrig är inne på längre) från ridningen idag så det ska jag väl göra och sen så ska jag väl bara kolla på TV och leta efter något att blogga om? Hmm, men ah..jag har inte mycket mer att säga. Det gick ganska dåligt att rida idag, red en häst som heter Phiolith. Imorgon blir det stallet hela dagen om ingen vill hitta på något imorgon? Kommentera i sånna fall. Ah, men nu ska jag ladda in bilderna på Godiisberoende@bdb. Ha det bra! :* .. juste, jag efterlyser ett par KOSS hörlurar, de är spårlöst borta och har varit det jättelänge :'(


En liten kanin :) TITTUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback