Ruuuuuuuuuuuuuumpa

Roooooooooooooooooooooooonja :D Heter jag.. :)
Heeeeeeeeej, idag har jag pluggat på bra! Ska fortsätta snart igen ^^ taggad på plugget? Neh, men asså jag vill INTE halka efter jao..hehehhe, men skoldagen gick bra. Efter skolan åkte jag. Tessan och Becca hem till mig mig och åt någon slags av muffin..eller något och kollade på Grown ups, skitrolig! HAHAHHA, men i alla fall..de åkte nyss hem och nu sitter jag här och ska gå ut med käraste vovven. Pussochhejleverpastej!


Här har vi Becca & Tessan och Linnea i bakgrunden ^^ <3

Puss på er :)

Kommentarer
Asgeirkarine säger:

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.

2011-05-10 | 08:36:14
Bloggadress: http://asgeirkarine.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback