She will be loved

Jag vet inte hur du är..men jag hoppas att jag inte blir sårad. igen.

Tjeeenare! Hur är det? Lite dålig uppdatering, men jag ha hållt på med designen :) Men annars då?? Joo, sitter och chattar lite och lyssnar på musik. Ett litet + i kanten är att jag äter glas (a) Funderar på att ta en nattlatte men min mamma kommer inte bli glad..hon säger att jag måste gå och lägga mig tidigare så att jag inte vaknar typ klockan tre..hehe. Imorgon kommer det inte bli så bra uppdatering för att då börjar mitt liv, neh men ridningen börjar och f.o.m imorgon kommer jag att vara lika svårfångad som på vanliga vardagar, heheh.."neh, men jag ska till stallet" Haha, men hästar är en livsstil. Ah, när skolan börjar så blir det typ uppdatering en gång om dagen. HAHA..men det är inte bara min blogg som blir så då, eller hur?? Neh, men nu ska jag fortsätta att glo på TV, chatta, smsa och mingla runt på facet som min mormor så fint kallar det ;P

Ojj..fick typ panik när jag trodde att jag hade missat 2½ män..haha, besatt eller vadå??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback