suck, bajs & korv.

Jag hatar dig. Jag hatar SL. Jag hatar mina finnar. Jag hatar allt just nu.

Fyfan vilken sämst dag..om det inte vore för stallet (och vännerna..) så skulle denna dag ha varit en k-a-t-a-s-t-r-o-f. Fyfan, aja. FÅR INGENTING GJORT I SKOLAN!? :'''( CP sl-kort kommer aldrig.

Jag visste att det skulle bli såhär. Ingen behöver förstå, jag bara tänker "Högt"


Aja, imorgon så blir det skola och efter skolan - plugg..skulle ha varit hemma hos oss men det är för långt bort.

GE MIG EN MOPPE NU FÖRFAN! VARFÖR SKA DET VARA SÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA KRÅNGLIT ATT TA ETT KÖRKORT? TUTA OCH KÖRA. VAD ÄR DET KRÅNGLIGA? Oh, asså förlåt. Jag är för trött för att skriva/prata/smsa..

Hejdå!

http://i239.photobucket.com/albums/ff197/draven3391/GoingCrazy.jpg
I'm going fukking crazy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback