@ Tessan

Tjeeeeeeeeeeena, men asså förlåt för att jag inte har bloggat men jag fick bråttom i morse, hehe..skulle till Kallhäll och jag hade inget annat val än att åka med mamma och pappa typ precis när jag hade vaknat (av att huden gnällde -.-) Ah, så jag är lite lagom trött..men jag måste ändå vända på dygnet..så ah, men i alla fall. Klockan 6 ska vi kolla på Tessans kusins match, sen tar vi tåget till Bålsta och sover där :) Imorgon är det FF och inga syskon hemma heller! Oooooh, vad ska vi göra då Tessan?? JAG VET! Hahaha, spela hööög musik på blueray spelaren och ha party?? Waaa! Ah, men nu ska jag kanske vara social?? Hehe..hejdå! :*


Vilka fina chips va??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback