tjooo bre

Heeeeeeeeeej :D Oooooh, vilken hääärlig "helg" (från fredag-lördag, dåra) Ah, men igår efter ridningen så åkte jag hem till  Tessan, vi gick och donkade (åt på donken, HAHAH) Ah, sen gick vi till Hemköp och köpte godiiis ah, sen när vi kom hem så var klockan typ nio..så vi kollade på film och åt kakor och godis och sånt skit. Vi kollade på the grudge 3 yeaaaaaaaah, den var creapy..men sen avslutade vi med en komedi (har du hört ryktet om Morgans) Ah, den var okej. Sen spelade vi lite kort och sen - sängen, måste ju vända på dygnet ;) hiihihi, ah men idag i alla fall så vaknade vi, åt frukost och drack kaffe, klädde på oss, fixade oss och sen - kallhälls stn och vidare in mot stan. Mötte Becca och Linnea på Kallhälls stn, så det var vi som åkte in till stan dåra. Ah, inne i stan så gick vi runt och kollade på olika partigrejjer och sen shoppade vi lite. Däremot gjorde vi inte det vi kom dit för att göra. Fan. Hehe, men det får bli någon annan gång. Ah, åkte hem typ runt halv fem, kom till Kallhäll. Gick på ICA och Coop sen satt vi och chillade..OCH ASGARVADE SÅ ATT JAG FICK OOONT I MAGEN! HAHAHAHA, fyf*n Linnea asså..så jävla skön. Tessan var ju också flummig, var det bara jag som var normal eller? HEHHEHE, Tyvärr tog jag inte med mig kameran..Men hejdå! :)


Red Phille igår också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback