borta..

bajskorv asså..jag hade skrivit men sen råkade jag klicka bort det..lalalala. Typiskt Ronja. Men ja, när Tessan kom så åkte vi och handlade, kollade på TV, spelade kort och sen (typ klockan 10) så gick vi ut och skulle ta kort i dimman men det slutade med misslyckade bilder och blöta strumor! Wohoo..men vi fortsatte att fotografera när vi kom hem, lite coola bilder blev det i alla fall :) Jag insåg att jag ville börja på fotogymnasium eller bli lärare i Thailand. Hmm, men ja..jag har inget mer att säga. Nu ska vi kolla vidare på TV och spela kort. I natt så ska vi ta nattlatte! Mumma, kaffe asså ^^ Haha, men nu ska jag se om jag får upp några bilder.




lite wannabe photo studio ;)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback