Typ go'natt?

Ah, har inget att göra? Så jag kanske ska ta en kalldusch och lägga mig i sängen och kolla på ett avsnitt av Glee? Ah, det låter som en bra idé. Men imorgon blir det till att dra till Kallhäll och bada med Tessan och kanske Mika och Sarina? Idag har varit en ganska randomdag? Det har inte varit tråkigt och inte sådär "woho" kul :P Vad har jag gjort? Jag har varit hemma hela dagen, vaknade i för sig halv ett. Åt frukost, kollade på TV, satt vid datorn, åt äppelpaj, städade poolen, lekte med hunden, städade, kollade på film och smsat :) Hmm, ah..men imorgon blir det kul i alla fall :D Ah, men nu ska jag fortsätta lyssna på musik, kolla runt lite och sen hoppa in i duschen och sen - sängen! Pusshej!



Ronja & pappa:
R: Pappa, varför blir det såhär?
P: Det kallas kondens
R: okej! :D
... *går* ... *tänker* ... va?

Kommentarer
Ailomaja säger:

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-02-04 | 11:36:54
Bloggadress: http://ailomaja.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback