uuuursäkta de fula orden, men vafan?

vafan, jag orkar inte mer. JAG HATAR DIG.

Allt jag säger & gör blir fel. Speciellt när när jag är med två personer som jag haaaaaaaatar just nu. Fyfan, det är ju meningen att du ska stötta mig, du ser inte hennes inre fulhet, hennes stöddighet, hennes kaxiga attityd. HON HAR INGEN REPSEKT FÖR MIIIIG, VARFÖR GÖR DU INTE NÅGOT KVINNA? DU SER JU SJÄLV HUR HON HÅLLER PÅ MEN ÄNDÅ ÄR DU PÅ HENNES SIDA. JAG FÖRSTÅR INTE. Ni är inte värda mina tårar, så jag tänker fan inte låta er få de heller. HATAR ER. SKIT PÅ ER, GÅ OCH BAJSA. FAN VAD GLAD JAG ÄR ATT DU SKA BORT NU. SKIT PÅ DIG FUKKING BAJSKORV.

JAG HAAAAAAAAAAAAAATAR DIG.


Kommentarer
M I K A ♥ säger:

Finns alltid gmn! <33

2010-08-24 | 22:44:23
Bloggadress: http://mtsb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback