"vem fan är måtta och varför ska jag dricka med honom?"

Tjaba tjena hallå!
Asså jag ska sluta säga när jag uppdaterar igen för det blir ju aldrig som jag tänkt mig -.- haha, jag hann inte blogga hemma hos morfar men nu är jag hemma :) Kollar på TV och äter godis. Men jag har ett svårt beslut att fatta..ska jag kolla på "How i met your mother" eller "miami medical"? Aja, nu ska jag fortsätta kolla på "Thought love" även fast jag är väldigt sugen på att fota..men jag orkar inte! Jag kollade på Tessans blogg och ifck lite inspiration! Du är smart! Hon hade tagit foliepapper (tror jag att det var?) och så la hon ett litet motiv på det och fotade det! Det var coolt :* Men jag får se om jag slänger in lite coola bilder senare :)! Ha det bra sålänge!


ful&finnighy, kan solen komma snart? :)



...det blev Miami medical ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback