<3

Till; Therese, Sarina, Linnea, Mika & Rebecca

Sånna där äkta vänner, dem glömmer man inte. Och jag vet, att jag aldrig i hela mitt liv kommer glömma er. Ni kommer alltid, för all tid ha en stor plats i mitt <3. Vännerna jag klarade mig genom högstadiet med. I vått och torrt har det alltid varit vi. Vad händer nu? När vi ska välja gymnasium? Väljer vi samma? Man kan inte gå efter andras val, men gud vad det skulle betyda mycket om jag hamnade i samma skola med i alla fall någon av er.."De vännerna ni får på gymnasium, det är oftast dem vännerna man behåller resten av livet" Tack Leila för att du sa det -.- blev ju likson bara liiiite pressad där va? Haha..Men jag menar, alla minnen som vi har. Skulle kunna skriva en hel, stor, fet bok med massa minnen. Dem där sleep overs när någon har fyllt år. Tjejkvällar, earth hour, alla helger och ja, kan fortsätta hela natten. Ni har sett mig gråta, ni har sett mig ledsen, arg, förbannad, generad, lättirriterad, förvirrad och framför allt glad. Ni är ju liksom min lycka? Jag har pratat om allt. Allt. Om t.ex. När min pappa var i livsfara? Kommer ni ihåg den där morgonen på Malmvägen 4 i Kallhäll? När vi hade sovit hos mig? När det hände en sak, knivar. Skrik. Poliser. Jag brast i gråt, klarade inte av mer..Så vi stack till bonäs badet? Träffade Marie och Sanna Kommer ni ihåg det? En dag som alltid kommer att sitta kvar i mitt minne. Hemsk, så hemsk. Men ni fanns där, ni tröstade mig. Hade aldrig klarat den dagen utan er. Jag vet att ni vet att jag älskar er. Men jag säger det nu. Med mer betydelse än någon gång. Jag älskar er.

Kommentarer
T h e r e s e | Foto & design säger:

Åh, gummsan vad jag älskar dig. Klart jag aldrig glömmer dagen då vi sov hos dig. Knasig! Men ja, som du redan vet finns jag alltid för dig (och de andra). Du är beeeezt sötnos, och du ska veta hur mycket du betyder. Om jag inte hade lärt känna dig hade jag varit en helt annan person, helt säker på det. Du har påverkat mitt liv, för att du är en sån bra vän. En såndär äkta som man bara inte kan släppa. Oavsett vilket gymnasium du väljer kommer vänskapen aldrig brytas. Du kommer aldrig bli av med mig, moahahahha. Vare sig du vill eller inte.

Nej men.. jag vet inte vad jag ska säga, kan säkert hålla på i år. Men måste få ett stopp och faktist gå och lägga mig nu. (hahah, lät ju n0rm4lt) fast ne.



*Jag älskar dig världens bästa Ronja, du är aweeeesome min käraste syster. (du är syrran jag aldrig fick). Puss på dig, SNYGGING!* :) <3

2010-12-05 | 01:28:10
Bloggadress: http://photosbytherese.blogg.se/
T h e r e s e | Foto & design säger:

busigt, "*" brukar göra så att texten blir fet. Men inte nu! :o

2010-12-05 | 01:29:31
Bloggadress: http://photosbytherese.blogg.se/
Linnea säger:

Älskar dig mee söötnos! INGENTING får förändras för att vi börjar den där jävla saken på G. Förutom att vi kanske inte träffas lika ofta, så får ingenting förändras, för det skulle vara sääämst ! Nu rockar vi loss resten av nian och sen kör vi på tills vi blir arton och då jävlar blire discoronja och disco nea ;) Som sagt, älskar dig, och våra minnen är för fina för att glömmas bort, någonsin! <3

2010-12-05 | 19:13:01
Bloggadress: http://linue.devote.se
Rebecca säger:

Det är svårt att säga nåt som du inte redan sagt... Men jag har väldigt svårt att tro att jag nånsin kommer kunna glömma någon av er. Som sagt: Det är bara de äkta vännerna som sätter fotspår i hjärtat.

Jag älskar dig så grymt mkt att det gör nästan ont att tänka på att vi kanske inte kommer att se varandra lika mkt efter nian. Men jag tänker inte sluta tänka framåt för att det skrämmer mig. Jag vet att oavsett vad som händer så kommer jag alltid ha er och det gör att framtiden ser ljusare ut.

Det finns inte ord. Kanske bara tre...

JAG ÄLSKAR DIG! <333

2010-12-06 | 21:10:19
Bloggadress: http://www.twitter.com/beccuw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback