BIIILLLDDDDBRIIIIIISSTTT

"även en ängel kan falla från skyn, res dig upp ställ dig upp ge aldrig upp."...ett sånt där supersmart citat från världens bäääästa Emmy virkki

Hejsan bloggen, har fått lite skäll av Emmypemmy så jag måste blogga dåra ;) Discot igår vart väll lyckat. Skoldagen var helt OK, var hängiiig heeeeeela dagen. Hade ont överallt men jag vägrade åka hem. Fråga mig inte varför..stannade kvar, gick till spånga mackan och åt midag, gick åter till skolan och förbredde inför discot, discot började, jag dansade galet, drack mkt saft och blev hyyyyper, mådde skitdåligt, gick hem. Haha..

Blev väckt av mamsen idag, somnade om och kollade på film hela dagen. Och gick ut med hunden. Mer har jag inte gjort, mår mkt bättre idag än i går i alla fall. Har bara 7kt ont i min rygg och hosta. That's it! :D Så det blir säkert skola på Måndag men vila under helgen. Och plugg.

Men nu kollar jag på IDOL och chattar med emmy den där äkta vännen. Uppdaterar mer imorgon. Eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback