CP

Jag har inte gråtit på dagar och veckor. Tror jag. Men nu när jag som minst behöver det, gör jag det. Jag behöver inte dethär. Visst det kan vara skönt att gråta ibland, men nu när jag känner en tår på kinden så suckar jag bara och torkar bort den. Jag har varit (ovanligt) glad dem senaste dagarna, och vad har jag gjort för att förtjäna att börja gråta nu då? Säg det och vinn en häst som Becca säger. Jävla mongo asså! Jag orkar inte ramla ner igen, skriva depptexter, lyssna på deppmusik och snacka deep talk. Jag behöver inte det nu! Jag behöver inte gå igenom dethär EN GÅNG TILL! Och jag är så jääävla cp lättirriterad nu (nej jag har inte PMS, visst. Det låter som det men nej. Jag lovar. HAHA) och min dator går mig på neeeeeerverna, så jag slängde den i golvet men ah..då laggade den mer men tror ni att jag hade tålamod och sitta och vänta på att den skulle tänka klart eller? Njae..stängde av den och så satte jag på den igen. Och voíla! Den fungerar. Men så jävla seg. Men iaf, ska gå och lägga mig för jag är lättirriterad för att jag är trött. Blir det när jag är trött och inte får sova (kunde inte sova, det var för högt ljud på TV:n och ljust i vardagsrummet, så jag gick för att gå och lägga mig men när jag reser på mig så blir jag såklart pigg. Men ändå så jäääävla trött och sur för att jag inte fick sova. Så jag går och lägger mig nu.) Blev bara tvungen att skriva av mig, pallar fan inte gå och lägga mig med alla dessa tankar. Hejdå!


Svart.se, pannband och halsduk på mig. Ja, men det är kallt här innte.

Kommentarer
T h e r e s e | Foto & design säger:

okej, let's talk about it. Ska jag ringa ikväll?

2010-12-17 | 15:58:51
Bloggadress: http://photosbytherese.blogg.se/
T h e r e s e | Foto & design säger:

hey, dissarN eller? :/ <3

2010-12-18 | 23:44:41
Bloggadress: http://photosbytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback