Dag 1 - presentation om mig själv.

Jag heter Ronja Maria Andersson och är uppväxt i stockholm, Kallähll men flyttade i somras till vilket hus som helst, rött med vita knutar. I Uppsala. För det mesta är jag en glad tjej men kan ändra humör ganska snabbt ;) Blir arg och sur när jag är trött och inte får sova. Och när jag är hungrig så blir jag konstigt nog ledsen och väldigt lättirriterad med dåligt tålamod. Är lättpåverkad av socker..blir flummig som f*n, jag har lätt för att somna (dock aldrig i skolan eller på sjukhus..jag har försökt. Fick fan sitta på sjukhuset i 5 timmar förut.), speciellt om ngn kittlar mig eller leker med mitt hår. Kanske ska tillägga att jag är ganska klumpig också..? Ehm, jag har absolut inget bra tålamod. Ibland har jag mina ljusa stunder men det är inte ofta ;) jag är en helt vanlig svenne-tjej. Haha, ehm..vad mer? Jag satsar ganska mycket på skolan men inte sådär att jag pluggar ihjäl mig. Jag älskar att hålla på med hästar och djurl. Har två kaniner, en hamser och en hund. Har varit skötare på en häst i mitt stall där jag rider men jag har slutat för att det har varit så mkt i skolan och det kommer bli mer denna termin så ah..men är fortfarande där minst 2 ggr i veckan då jag också rider. Hmm..trivs här jag bor ute på landet med min familj (förutom min brorsa..) och jag gillar att resa, fotografera, vara med kompisar och sitta vid datorn och nörda spotidy och fb. Mobilen är nästan alltid med, comviq kompis såklart. Läppsylmissbrukare. Ordningsam, lättroad. Jag föräter saker jättesnabbt och är välldigt kräsen när det gäller mat. Ehm, hatar vaniljglass och godis (choklad fungerar!) Ah, det var väll det mesta. Fyller 16 den 6 September 2011! :)


HAHHAHAHAHHAHAHAHAH, pappa är tomatfejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback