Dag 4 – Min första kärlek.

Alla har vi varit i den där åldern då man går runt och är en player. Men inte med flit dåra. Då man inte visste vad kärlek var. Då en liten kram var allt man vågade göra, man pratade knappt med varandra. Smsade mer än vad man sa, skrev saker man inte menade eller aldrig skulle våga göra.

Jag har inte haft ett enda seriöst förhållande, eller jo..det kan ha varit med Filip för några år sen..fast nääh.

Jag har inte vetat vad äkta kärlek är förns nu. Joo, jag har varit kär en gång förut..känslan man fick när man såg personen..ni vet dem där spagetti-benen och hjärtat som hoppade över ett slag eller så. En gång har det varit så. Men den känslan gick över ganska snabbt. Men nu. Är jag kär. På riktigt. Har aldrig kännt såhär för någon förut. Jag saknar honom konstant och jag blir glad bara jag tänker på honom. Han är en helt underbar kille, får rysningar när han håller om mig och jaa..det går inte att förklara känslan. Men mellan han och mig är det äkta kärlek (tror jag..). Det var det inte mellan mig och mitt ex. Kände absolut inte såhär..

Han heter Emil och är underbar. Tjatar jämnt om hur snygg och söt jag är. Påminner mig om att han älskar mig, smsar att han saknar mig. Helt underbar är han. Ville bara att ni skulle veta det.

Jag är ju självklart inte säker på att detta är på riktigt, men det ska vi ta reda på snart ^^

och jag måste bara tillägga en sak om min mamma ser detta; Kära moder, jag vet att du vill att vi ska ta hem våra pojkvänner men nu är det så att jag aaaaldrig har haft ett seriöst förhållande med någon. Men om du har tur så får du träffa Emil snart ;)


& ja, vi överdriver lite när det gäller :** och <3333


puss! <3

Kommentarer
eeeee is like e+m+m+y EMMY säger:

HAHAHAHHA ja älskar mamma texten u go girl :')

2010-12-28 | 12:27:05
Bloggadress: http://donotplayit.blogg.se/
sanna säger:

ronja du är så himla söt! <3 honom vill jag träffa snart..

2010-12-29 | 17:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback