Dag 5 - min dag i detalj

Hejsansvejsan. Idag vaknade jag halv nio, gick upp och tvätta ansiktet. Gick tillbaka till mitt rum, klädde på mig. Gick & åt frukost. Två mackor och ett glas o'boy. Sen gick jag och borstade tänderna. Efter det klädde jag på mig ytterkläderna och gick till bilen. Åkte till väsby till mammas naprapat. Väl där pratatde naprapaten om massa saker som var fel på mig..sen knäckte han till varenda jäkla ben i min kropp. Svär. Fan vad ont det gjorde, var nära på att börja gråta och slå till honom x)) Men det var såå värt det! Kom fram till att jag var sne i ryggen och därför överbelastar höfterna som får jobba som fan när ryggen lägger sig fel eller något. Flera koter hade vridit sig, och höften har varit överbelastad i flera månader. Så fixade han till allting och det knakade och knakade. Vred nacken på mig  gjorde han också. Shiiiiiiiiit. Aja, känns fritt nu. Men det är som om jag har träningsvärk över hela kroppen..han sa att det kunde göra ont i ett par dagar efter..aja. Det är värt det. Sen åkte vi vidare till mammas jobb. Här har jag sorterat massa papper och ätit lunch och stått ut med mammas tjat om att sträcka på mig -.- . Nu sitter jag vid datorn och har kollat igenom facebook minst 1000 ggr, har inget liv. Ska snart röra oss hemåt. Hemma ska jag duscha, sitta vid datorn och lyssna på musik. Nice, nice! Men nu ska jag dra. Ha det bra. Pusspuss

Kommentarer
Becca säger:

Du borde ju nästan översätta allt det där till spanska... Awesome :D<33

2010-12-29 | 21:11:59
Bloggadress: http://www.twitter.com/beccuw

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback