jag är cp

Jag sitter i soffan, känner hur ögonlocken blir tyngre och tyngre. Reser på mig och går och lägger mig i sängen. På den korta tiden hinner jag bli pigg. Men när jag ligger där i sängen helt hyper så tänker jag på hur trött jag var i soffan. Men neeej, det fungerar inte. Jag vänder på mig, i hopp om att bli tröttare..? Det fungerar i två minuter. Men sen får jag fliiiiiiiipp, blir skitirriterad på att jag inte kan sova. Jag har haft svårt att somna den senaste veckan. Så jag får BOKSTAVLIGT fliiiiiiiiiiiipppp, slår min mage som kurrar. Sparkar och utan att jag märker det så börjar jag gråta. När jag kände tårarna på kinderna blev jag lugn. Det kändes som om all ångest, stress och problem rann ut. Jag känner hur hela kroppen slappnar av. Men är fortfarande pigg och får flipp igen för att min mage kurrar. Jag är inte ens hungrig. Mår illa på tanken på mat. Så jag börjar gråta igen, denna gång blir jag inte lugn utav det. Sitter fortfarande och gråter och har lust att ringa och prata med någon men vill inte väcka någon. Mina tårar är jätte varma.

.. jag vet att det sämsta man kan göra när man vill sova är att sätta sig vid datorn men nu är det så att jag blev tvungen att skriva av mig och nu så ska jag sätta på spotify (eftersom min ipod är hemma hos becca och min mobil inte har några batteri) Men sen om jag somnar medans datorn är på är en annan sak. Pallar fan inte bry mig, blir glad bara jag somnar.

Oooooooh, nu jag blev trött & lugn. Slutade gråta..hmm, kanske ska prova att gråta mig till söms varje kväll? -.-
CP.

Kommentarer
Linnea säger:

:(<333

2010-12-23 | 11:34:06
Bloggadress: http://linue.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback