jag har fuckat upp, så besviken på mig själv.

Pallar inte mer. Hejdå, tar ett blogguppehåll till första Januari då jag börjar om på nytt. Och lilla anonyma skit. Om du kommenterar att jag är ego nu för att jag inte vill ha med någon att göra så kan du fan gå och trycka upp något i arslet. Just nu är jag ganska trött på livet. Behöver en vän att prata med. Ring mig någon, Thererse..kom hem. ♥

sluta gråt och gå vidare skitunge. Ja, jag syftar på mig själv..

Nu ska jag ta en dusch och skölja av mina tankar och bara tömma mig på allt. Har fortfarande grymt ont överallt..fan jag somnnade i soffan för en stund sen, vilket betyder att jag inte kommer kunna sova ikväll. Fuck. Aja, livet är hårt. Som fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback