Jag tror jag är kär

hejsan..klockan är halv två, det är skola imorgon och jag kan inte sova? 0.o Jag gick inte ens och la mig sent igår så vaknade jag ganska tidigt idag också..? Weird..men imorgon då - vet inte om jag ska till skolan eller inte..halsen har blivit mkt värre sen i Fredags..men även fast jag har ont i halsen så är jag pigg! Så det blir nog skola trots allt, men det beror på hur jag känner mig imorogn också..Men aja, nu ska jag gå och fila nötterna och sen sova.

Har den senaste timmen kollar på Harry potter och de vises sten..hann inte kolla klart på hela förns jag kände att jag inte orkade koncentrera mig. Men aja, natti natt. Uppdaterar inte förns imorgon kväll då jag ska till IKEA efter skolan (stannar kvar) då vi ska köpa lite grejer till mitt rum.

Har ni något bra tips till mig som har svårt att somna ibland? Jag kan inte läsa bok..det går absolut inte, och kolla på film blir jag bara konstigt nog stressad av. Lyssna på musik (lugn) fungerar ganska bra, men ibland orkar man inte resa på sig och hämta ipoden/mobilen -.- .. dela gärna med er. Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback