jagsaknardig ♥

Fan vad kul vi kommer ha när jag väl är där nere hos dig. Du betyder så gryymt jävla mycket för mig älskade vän. Can't wait..Det finns inte ord för sånna som du, du är ju helt enkelt underbar och jag saknar dig otroligt mycket. Blev bara tvungen att skriva det för jag behöver dig nu, jag vill inte vara här uppe i Stockholm. Jag vill vara hos dig. Jag vill bort härifrån för en dag eller två, eller tre..

Har ingen bild på oss efter datorkraschen -.- men jag älskar dig Emmy virkki.







Kommentarer
eeeee is like e+m+m+y EMMY säger:

älsakde vän, du kan ringa mig när du vill vilkn tidpunkt som helst jag kommer alltid vara där för dig och lyssna..

saknar dig med hjärtat längtar tills vi ses super mycket !! <3 bäst är du.

2010-12-23 | 11:01:47
Bloggadress: http://donotplayit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback