just in time.. -.-

men fan då, skulle behöva lite deep talk nu va..cp.
Go' natt världen.
ses imorgon..


pissapa

cp

mongo

fuck u.

När jag har klättrat och klättrat, gör jag snesteg och ramlar ner en aning. Aldrig, aldrig kommer jag nå toppen. Där utsikten är vacker. Vill jag riskera att ramla? För kärlekens skull? Eller..jag kanske inte ramlar? Det kanske gör mig starkare och får mig att klättra mer, högre. Men en dag, förr eller senare kommer någon trampa på mina fingrar och jag kommer släppa och hjälplöst ramla ner. Kommer jag någonsin orka klättra upp igen? That's the question. :@:'( fan vad jag inte behöver dethär just nu..

Och nu är jag lite smått irriterad på en, nej..två personer. Så jag ska stänga ner datorn och inte bry mig om dem.

Ni kan gå och bajsa & ha ett bra liv. Mongon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback