lalalala polly


99 :- Lindex

Tack mamsen :* Man blir alltid lite gladare när man får nya saker! Menmen, idag är jag på lite dåligt humör asså..haha, blev väckt ett antal gånger i natt/på morgonen så lilla Ronja fick bara sova till klockan 11 -.- mhm, men jag och mamsen åkte till bålsta centrum, kollade runt lite..fick ett par knästrumpor och ah..Nu är jag hemma och ska vara det resten av dagen. Woho..mamma och pappa åker snart på julbord och kommer inte hem förren i natt så ah..det blir en rolig kväll med Knight and day med Tom Cruise och Cameron Diaz som pappsen köpte igår till mig..hmm ah..iaf, ha det bra :**



http://jenda.blogg.se/images/2009/gm-chisan200ml_38589828.jpg
Det här köpte vi också, jag ska tydligen dricka det..enligt mamma -.- bara för att bli pigg/frisk..haha. Rolig mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback