listan

Efersom jag har blogguppehåll i två dagar så får ni dag 6 & 7 på "listan" nu istället för imorgon och övermorgon.

Dag 6 - mina bästa vänner.

Heter Linnea, Sarina, Mika, Therese & Rebecca.
Dem står alltid upp för mig. I vått och torrt. Ni vet att jag älskar er och ni är underbara. Vill inte skriva en uppsats för en bild säger mer än tusen ord. Ord är ganska betydelselösa i detta fall, det går liksom inte att beskriva er med ord. Men det bästa jag kan säga är att jag älskar er.

& så har vi ju Emmy Virkki. Hon är den grymmaste, coolaste, bästaste tjejen jag någonsin träffat. Är så jääävla glad att våra päron känner varandra så att vi blev vänner. Från vaggan till graven var det va? Älskar dig otroligt mycket bejbi. Hoppas vi ses snart.

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs289.snc3/28127_404293239040_692674040_4021639_2072192_n.jpg
& vi är fullt normala.

Har tyvärr ingen bild på mig & Emmy. Menmen, älskarej! <3

Dag 7 - mina passioner.
Vad betyder det? Vad man gillar att göra? HAHAHA, näh men passioner, musik? Vilken jobbig "fråga" aja, skippar den för den var jobbig x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback