Lite svar på tal;

"Jag går inte i din skola men jag vet. Varför uppskattar du henne inte? Din vän som brukar torka dina tårar.. Du borde vara försiktig på hon inte tröttnar.. Du borde bry dig om henne ditt Jävla ego."

HAHHAHAHAHAHAHHAHA, patetiska lilla sak..jag tycker du ska ta och gå och skaffa dig ett liv för du verkar hålla koll på mitt liv. Jag bryr mig inte om hon tröttnar på mig, för "hon" är antagligen den som sitter och kommenterar på min blogg anonymt och säger massa saker och lalala, det kallar jag inte för en vän ;) Jag är jävligt pissed off på dig nu lilla anonyma jävel. Jag har 5 otroliga vänner som jag är 100000% på att det inte är dem som driver med mig. Vi tror snarare att du, din lilla anonyma jävel driver med mig. Hahha, och fortfarande - det är bara en person som har torkat mina tåra. Och det VET jag att det inte är hon som sitter och kommenterar anonymt. Och jag gråter inte ofta i skolan -.- som sagt så har det bara hänt tre gånger med bra skäl som att bryta foten, vara sjuk och för att jag sårade en perso Så snälla, fuck off. Och hur vet du det btw om du inte går i samma skola som mig? Så snälla, jag tänker inte lägga ner mer energi på dig så jag vill bara säga en sak:
Skaffa dig ett liv och lev det. Ha ett gott nytt år, puss på dig lilla skitsak!

Och till Sanna; tack sötnos! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback