Ni är så gulliga! | HAHAHHAA, hippie!

Jag har er på min sida iaf!

"Ge fan i att kommentera omogna saker på ronjas blogg! Du som gör så är bara så jävla omogen, sköt ditt eget liv och lämna henne ifred. Och du kan inte ens stå för det du skriver? Det är så lågt och omoget!?"




"fyfan va trött jag blir.

Din anonyma lilla äckelbög.

Kan du komma tillbaka när du vågar stå för det du skriver ? Eller så kommer du inte tillbaka lverhuvude taget, shieeet hur mogen är du på skala ett till tio ?
äckel idiot skaffa dig ett liv eller så ska jag fan skaffa dig ett våga bara visa upp ditt fula feta ansikte så ska jag fixa ett åt dig.

Blir så trött när jag läser detta hela tiden på en av mina närmsta kompisars blogg.. Tycker för det första att du ska våga stå för dig själv för det andra skaffa dig ett liv för det tredje ge fan i ronja ?

Bara för hon är bra bäst finast underbarast så behöver du nt gå på henne med falska saker eller ?

Hittar du inget annat att hacka på ?
kanske är det så att du är avis ?

gefan i att kommentera iaf,

jävla hippie
"




"och du över kan ju bara gå och slänga dig i väge, jag vet inte vad som hänt men jag tror inte du heller vet, ronja gråter inte dirkt i skolan vad jag vet!! och hur jävla bra är det att kalla henne saker.. du är minst lika dålig själv... vänta mende tiodubbelt så mycket värre."



Kommentarer
T h e r e s e | Foto & design säger:

SV. hehehe.. men gick det bra hos farbror doktorn annars? :)

2010-12-30 | 21:46:09
Bloggadress: http://photosbytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback