nyårsafton! TAGGA!


fuck. Jag målade naglarna lila m. glitter (man ser inte glittret så bra i webbkameran) fast jag ska ha en rosa tröja på mig imorgon..aja, pallar inte måla om dem ;P Haha, men det får duga sa en fluga. Imorgon drar jag till Tessan så jag är där typ 4 sen drar vi vidare till Becca så vi är där klockan 6 :) Kommer bli så himlans trevligt ^^ Får se om jag hinner uppdatera imorgon, ska duscha, locka håret och packa en massa saker som jag ska ha med mig..aja. Kanske är lat och sätter mig vid datorn det första jag gör när jag vaknar ;) x)) HAHHAHA, men det ska bli så hiiiimla kul att träffa alla tjejer imorgon, saknar er som FAN! Och på nyårsafton också..AWESOME! :D

Kommentarer
T h e r e s e | Foto & design säger:

SV. wooow, låter inte alls bra att den har varit sne, men den är alltså rak nu? :o (y)

2010-12-30 | 22:28:11
Bloggadress: http://photosbytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback