omfg

ni anar inte hur jävla cp trött jag är *gäääsp* Skolan idag var chiiiiiill, efter skolan åt vi spånga macka sen vidare till ngn stanns..0.o med några peeps och åka pulka! Haha, sen snäll som Becca är fick jag hänka med hem till henne tills mammsen kunde komma och hämta mig för att sen åka hem..väl i bilen somnar jag, sen vaknar jag när vi kommer hem. Går in på mitt rum, slänger av mig ytterkläderna, slänger mig i sängen och total DÄCKAR. Hahahhaha, sov tills det var middag och nu vill jag bara gå och lägga mig igen fast jag får inte för då kommer jag tydligen inte kunna sova inatt -.-

och den jävel som påstår att jag ska diska/vilka tvätt/hjälpa till och plocka undan/gå ut med hunden, osv..den, den kan gå och bajsa! Nu vill jag bara vara ifred och tänker inte röra mig ur fläcken!

& ni får klara er utan bild. Suckers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback