orkar fan inte bry mig

Hej. Jag har såå mkt ilska i mig nu så det inte är sant! Allt tack vare dig din jävla bitch. Jag haaaaaaatar dig. Jag är så jävla tom på ord. Det finns inte mer att säga än ett jag hatar dig och jag orkar fan inte bry mig om ngt eller ngn jsut nu! Är så jävla glad att jag inte har ngn mobil. Så ingen smsar eller ringer. Ingen kan skylla på mig att jag inte svarar. FÖR JAG HAR INGEN MOBIL! Suckers. Och min msn står på upptaget hela tiden HAHHAHA, suckers. Och är inte inne på fb chatten. Losers! Ska nog stryka det där i inlägget under "nås på msn & fb" hahahah ... mhm, hejdå! Jag har blogguppehåll, men använder bloggen för att skrva av mig så håll utkik om du vill läsa lite damp-inlägg ;)


& ja, jag har bildbrist.

Naee, naee.. OM NI VILL SÄGA NGT TILL MIG, SÄG DET FACE-TO-FACE! plz.

Kommentarer
. säger:

Sluta vara så ego, det finns folk som behöver dig oxå.. Jag vet 1 som behöver dig nu och har alltid funnits för dig.

2010-12-19 | 15:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback