otränad som fan

HAHAHHAHAHHAHHAHAHA, jag skulle göra mina "dagliga övningar" som jag börjar med idag i order av mamma och naprapaten.. för att stärka bålområdet + ryggen. Jag orkade inte mer än tio minuter och jag svär att jag kommer ha träningsvärk imorgon..haha. K-N-A-S! Skippar blogguppehållet, har för tråkigt för att inte motstå att blogga. HAHAAHA! Men imorgon är det nyår och det ska firas hemma hos Becca, TAGGA TAGGA TAGGA! Det kommer bli sååå awesomeeee! :D Men ah, idag har jag inte gjort n-å-g-o-n-t-i-n-g! Kollat på när min syster har städat, lyssnat på musik och ah..inget! Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och ska "för-locka" mitt hår inför imorgon.
Måste bara anteckna lite för vilka övningar jag ska göra, så att jag inte glömmer bort dem:

- utfall 10 st vardera hand (20 st) 3 ggr = 60 st
- helikoptern 10 st vardera varv (20 st) x3 = 60 st
- situps 10 st x 3 = 30
- annorlunda plankan 10 st vardera ben (20) x 3 = 60

Hejdå!



Kommentarer
T h e r e s e | Foto & design säger:

HAHAHHA helikoptern? Ska du stå upp med utsträkta armar och snurra? HAHHHAHAAH fett kul! :D

2010-12-30 | 17:30:36
Bloggadress: http://photosbytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback