stockholm i mitt hjärta

Tjollahopp, dålig uppdatering. I KNOW! Men jag har varit (är fortfarande..) sjuk, så jag har inte haft ork..
Men iallafall, vad har hänt då? Jo, dagen som skulle bli en "pissdag" för att jag hade så ont i halsen och huvudet och lalala, blev bra trots allt. Knarkade halstabletter, så jag orkade hela dagen i skolan. Sen åkte jag och pappsen till IKEA också ^^ Ah, men igår då? Jo, jag vaknade och mådde skitdåligt, trodde som vanligt att det skulle gå över men nääh..så jag gick till skolan men gick sen hem efter en timme x) Haha, men ah..och idag är jag hemma, mår ganska bra. Bättre än igår i alla fall. Har inte lika ont i kroppen och halsen. Har bara en sån otroooolig jobbig hosta och snuva och lite ont i halsen -.-' aja. Jag vet att jag är uppe ruskigt tidigt..Men jag tror att min kropp har ställt in sig på att gå upp tidigt på vardagar. Och så är jag ganska pigg för att jag sov heeeela dagen igår :S Haha, så idag blir det att plugga och gå en lång promenix med vovven. Ni får ha en bra dag, puss :*


Hej nyvaken (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback