svar på tal

"säg bara vem, och du brukar väll gråta en hel del vad jag har sätt i skolan.."

HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA, jag har gråtit i skolan högst 3 gånger under 2-3 år (orkar inte räkna ut det nu). Första gången var för att jag bröt foten, andra gången för att jag var sjuk och hade så ont och tredje gången för att jag hade sårat en person. That's it liksom. Men om du går i samma skola som mig så har du absolut INGEN aning om vem denna person som torkar mina tårar när jag behöver det är. Så släpp det bara.

och vänta..stalkar du mig eller? :S Kollar tydligen på mig i skolan så du håller koll på när jag gråter & inte, läser min blogg 24/7..? Hmmm, inte kul!

Kommentarer
T h e r e s e | Foto & design säger:

Lilla du, kan di inte bara säga vem det är? Skulle ju vara mycket till hjälp. Jag blir jävligt nyfiken nu, eftersom det knappast kan vara du som torkar ronjas tårar. Jag tror att hon klarar det själv lilla gumman. Inte heller speciellt moget utav dig att ta det här anonymt. Kan ju bli jävligt svårt att snacka då. Hoppas du får ett bra liv, puss på dig!

2010-12-19 | 21:15:05
Bloggadress: http://photosbytherese.blogg.se/
Rebecca säger:

Jisses, att folk orkar lägga ner så mkt tid på någon annans liv... Det bevisar ju egentligen vilker licm an har, om man har nåt -.-'

Men dissa bah, ge inte uppmärksamhet föfan! :D

Det funkar ju alltid på Tessan. hahah xD<3333

2010-12-20 | 07:51:20
Bloggadress: http://www.twitter.com/beccuw
Rebecca säger:

Vilket liv man har*****



(Kan inte skriva ordentligt idag, hihi) <3

2010-12-20 | 07:52:05
Bloggadress: http://www.twitter.com/beccuw
sarina säger:

ååhh herreguud orka stalka folk,vilken NOLIFER :s

2010-12-20 | 12:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback