svar på tal. Big time.

"Sluta vara så ego, det finns folk som behöver dig oxå.. Jag vet 1 som behöver dig nu och har alltid funnits för dig."

Om du så gärna vet vem det är, kan du säga det då? Anonyma jävel. Om han/hon behöver mig nu får väll fan han/hon komma till mig. Inte tvärtom. Stå för vad du säger och skriv ditt nam nästa gång. Okej? Och jag, ego?? Visst jag är inte så stark psykiskt så jag kan lyssna på allas problem men jag har fan hjälpt många människor i mina dar ska du fan ta och veta men nu, nu orkar jag bara inte och tycker att det är viktigare att tänka på sig själv när man är lite ner. Pucko.

p.s, jag haaaatar anonyma jävlar.

"hey, dissarN eller? :/ <3"
Jag brukar inte svara på bloggkommentarer, om du vill ringa och prata får du väll ringa? Du behöver inte kommentera och fråga om du ska ringa..? :S Men just nu har jag tyvärr ingen mobil. Men jag hade det då, när du kommenterade och frågade om du skulle ringa. <3



Kommentarer
. säger:

du sa ju att du inte ville att någon skulle kontakta dig på msn eller facebook så hur fan ska HON komma till dig då?!



ps: det är alltid hon som får ta hand om dig och torka dina tårar hur vet du att hon är stark nog för det?

2010-12-19 | 18:57:48
Linnea säger:

Moget att kommentera anonymt, verkligen.

2010-12-19 | 19:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback