SVAR PÅ TAL .. igen -.-

"du sa ju att du inte ville att någon skulle kontakta dig på msn eller facebook så hur fan ska HON komma till dig då?!

ps: det är alltid hon som får ta hand om dig och torka dina tårar hur vet du att hon är stark nog för det?"


ööhm..va..? Jag sa inte att jag inte ville att ngn skulle kontakta mig, jag är ju fortfarande tillgänglig om HON nu vill ha min tröst får hon skriva/säga det till mig då. Bara för att min msn är på upptagen betyder det inte att jag inte är där. Om det är ngt viktigt, klart jag ställer upp. Har fortfarande en hemma telefon också så hon kan gott och väl ringa hem till mig.

Och va? Är det alltid HON som torkar mina tårar? Den enda människan som har bokstavligt torkat mina tårar är en tjej som jag är NÄSTAN 100 på inte är den som sitter och kommenterar anonymt på min blogg..och hon har själv sagt att hon är en stark person. Men du/ni? Som sitter anonymt, kan jag få din/eran msn eller fb så kan vi chatta eller ngt. Kommer bli jävligt jobbigt och sitta och skriva "svar på tal" hela tiden. Eller är du/ni för feg att säga vem du/ni är..?

Kommentarer
. säger:

och vem är det som brukar torka dina tårar då...

2010-12-19 | 20:34:19
Linnea säger:

Men va i helvete, skriv ditt namn om du undrar nåt!

2010-12-19 | 20:45:28
T h e r e s e | Foto & design säger:

WORD!

2010-12-19 | 21:26:32
Bloggadress: http://photosbytherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback