tidsfördriv liksom ;)

KILLAR
en kille som har samma humor som dig - Pappa
en kille som gör dig glad - Emil
en kille du tycker har skön stil - Min brorsa
din bästa killkompis - Emil
en kille du litar på - Pappa, Emil & Tegman
en kille som du gillar - Emil
en kille som gillar dej - ..
SENASTE
personen du strulade med? - Det vill du allt vet va? ;)
personen du kramade? - Min mormor
personen du tänkte på? - Emil
personen som sov i din säng? - Jag
personen du skrev med på msn? - Tessan
personen du var med? - syster.
djuret du köpte? - Hund
maten du åt? - ost&skinksås
KOMPISAR
en kompis du saknar - Emmy & tsrlmb
en kompis du älskar riktigt mycket - Emmy & tsrlmb
din bästa kompis - Emmy & tsrlmb
en kompis du glidit ifrån - Sofie..:/
en kompis du kommit nära - Therese är väll den personen som jag har kommit närmst under dem senaste åren..
RANDOM
stänger du av mobilen när du sover? - nej, aldrig.
biter du på naglarna? - Nej, äckligt..
var du full senast du hade sex? - Nej
har du kysst en polis? -  Nej
har du någonting att dölja? - japp
kan du baka bröd? - neeeeeeeej...
vet du hur man frostar av en frys? - hahah, neeeej
är du oskuld? - Ja..eller? :O :$
UTSEÉNDE
hårfärg - Brunett, grymt hett ^^ hahah. Fast ska färga blont.
ögonfärg - Blått
längd - 169 cm
skostorlek - 38 - 39
ålder - 15
KÄRLEK/SEX
har du en kille/tjej just nu? - niix
gillar du någon? - Ja
vem? Emil
har du haft många förhållanden? - Ett seriöst.
vad har du på dig nu? mjukisbyxor, tjocka strumpor & en mjukiströja
VEM

vem är i rummet med dig? - Min hund ligger i min säng och snarkar..
vem fick du senast sms av? - Sanna Smidvik
vem tänker du på nu? - Emmy.
pratade du senast i telefon med? -  papi
vems hus var du senast i? -  mormors :)
vem önskar du var med dig nu? - Emil
vem i din skola går dig mest på nerverna? - hahahhahaa, det vet dem flesta ;)
VAR

var går du i skolan?- Spånga, ;)
var är din telefon? - Brevid mig..
var är din mamma? - i vardagsrumet.
var sover du? - I min säng
var handlar du mest? - GinaT och H&M
var fick du tag i tröjan du har på dig nu? - av mamsi och papsi, bikbok
vart åkte du senast bil?  Hem
var i ditt rum är du? - skrivbordet
VAD

vad åt du senast? - choklad;O
vad drack du senast? - Cola
vad är det för färg på dina byxor? - grå
vad är den närmaste saken som är blå? - mitt läppsyl :$
vad gillar du mest med skolan? - att sluta.
vad har du på fötterna? - världens mysigaste strumpor.
vad är din favorit färg?- lila
vilken film såg du senast? - a walk to remember
vad hör du just nu? - det ljuva ljudet av the scripts sjungande ;)
HAR DU NÅGONSIN

sovit i en annan säng? - ja?
hånglat på en bio? - nopp
hånglat i skogen? - nix
tyckt att din kusin är het? - Jaaa, han har stil ;)
sovit naken? - Nää
kört över hastighetsgränsen? - kör inte..
målat om ditt rum? - nej, men pappsen..
dansat framför en spegel? - Haha, har inte alla gjort det? :)
dumpat någon? - Ja..:(
stulit pengar från en kompis? - Hahaha, nej? I'm not a bad friend, like you..?
hoppat in i en bil med folk du just träffat? - ja :S
varit i slagsmål? - Nej..
smugit ur ditt hus? - Ja..
haft känslor för någon som inte känt detsamma? - Nej, men tvärtom.. ;/
hånglat med en främling? - typ..
älskar eller saknar någon nu? - bådeoch.
NÅGON/VEM/HAR DU/DAGENS

någon som du saknar - Emil & Emmy & tslrmb
någon du längtar efter - Emil
vem kramade dig senast - Mormor
vem pussade dig senast -  Joakim
vem ringde dig senast - Pappa.
vem ringde du senast - Älskade syster Therese
vem var hemma hos dig senast - Det måste väll ha varit, nina & charlie
vem var du hemma hos senast - Mormor! Jag sa det?!
har du några kärleksproblem - ...
har du käkat något idag - Japp
har du pratat med ngn idag - Ja? Jag är inte osocial direkt.
har du gråtit idag - Nej ;O
har du skrattat idag - Japp
dagens outfit - kolla ett inlägg ner, eller två kanske.
dagens låt - Seek bromance.
dagens dusch - Ikväll.
dagens frisyr - uppsatt i en slarvig bulle
dagens smink - neutral.
dagens vill ha - dig,
någon som förstår dig - Therese.

någon som förstår dig - Ronja och mamma, oftast.

Kommentarer
eeeee is like e+m+m+y EMMY säger:

babe otrolig helt amzing.



bäst är du.



jag önskar jag hade haft dig här nu.

2010-12-25 | 22:35:11
Bloggadress: http://donotplayit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback