hihiihihih...

Hej jag heter Ronja och jag är en positiv jävla skitunge ;P Jag bryr mig inte om vad andra tycker. Jag är mig själv och vill bli älskad för den jag är, ingen annan! Jag blir välldigt lätt sårad, men f.o.m kommer jag inte ta åt mig ngt och inte bry mig om det inte är ngt riktigt illa. Japp, det kommer bli jävligt svårt att göra detta..det är liksom som att ändra hela mig..bara inte bry mig om ngn har sagt eller gjort ngt mot mig. Men jag ska klara det ;P Har tänkt på det här länge, och har f.o.m nu bestämt att jag ska bli en ny positiv Ronja med en glad och positiv inriktning på livet ;P Jag kanske inte har det bästa utseendet, de finaste kläderna, det snyggaste garvet eller perfekta hyn men jag är fan mig själv och gilla det eller dra ;P Helt underbart asså..!

Jag har haft en riktigt svår tid senaste (sen i somras om man ska vara exakt) har inte tagit tag i problemet helt som jag skulle..har låtit det gå lite för långt. Men har med hjälp av underbara vänner (en viss speciell Marie..) klarat mig igenom det här och kolla nu? Värsta positiv ;O :D Har för ett tag sen hetat "Ronja positiv Andersson" på FB men dock bara för att försöka lura mig själv att allt var bra..men det var det ju givetvis inte. Men nu är det bra och kanske ska byta till det nu? :) God, antingen är det här bara ett ryck, liksom ett moment..eller så kanske det håller i sig? Hoppas det..! :D Ja, jag har hopp ;O :D


Med proactive kanske jag kan få tillbaka min fina hy..har ju haft hy problem hela tiden..men fan aldrig såhär mkt som nu..;O






Det här var min hy PÅ sommarlovet, hur fan kunde det förändras så snabbt, hade ju fan bara lite problemhy förut? :S Aja..cp! ;)

Kommentarer
Linnea säger:

(yyyyyyyyyy) :D

2010-11-05 | 23:33:45
Bloggadress: http://linue.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback