I'm here without you baby..

jag saknar dig ♥
Jag känner för att bryta ihop, gråta och bara tömma mig på allt. Bli tom och börja om. Men har varken ork eller tid för det. Får se om alla tårar kommer på Onsdag nästa vecka..jag brukar oftast släppa ut allt i kyrkan. Jag känner mig känslokall, stoneface..god i miss u! ♥ Är det inte sånt här man har blogg till för? Jag tycker om att skriva  av mig här, orkar inte bry mig om vad ni tycker. Om ni har några åsikter så håll de för er själva och sluta läs min blogg..jag är jag, jag skriver vad jag vill på min blogg.

Saknaden är otroligt stor, men det var trots allt bara en vecka sen vi träffades? ♥ Antar att jag verkligen behöver dig nu ♥


Ta mig tillbaka till sköna, älskade Thailand då allt liksom var..bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback